MOIANÈS Territori serè
Anar a portada
Fer una cerca per paraula clau

Rutes

Enviar un enllaç d'aquesta pàgina.   Versió per imprimir.
Aquestes són algunes de les rutes per Castellcir proposades pel Grup de Caminaires de "La Penyora, i que creiem poden ser de l’interès de tothom.

Esmorzar al castell de Castellcir

Durada del recorregut: 4,45 h RECORREGUT: Sortida de La Penyora.Baixada al Torrent de la Sauva Negra, pel corriol que voreja el camp de fútbol, remuntar per la pista que puja fins la Casa Nova del ...
Esplugues i Fonts Calents

Durada del recorregut 2h 30min RECORREGUT : Sortirem des de l'encreuament de la pista forestal de la Penyora amb el Prat. Agafarem el desviament de Mas Montserrat fins arribar a la riera de Fo ...
Les Poues de Glaç

Durada del recorregut: entre 2,50h i 3h RECORREGUT: Des de La Penyora, agafarem el primer desviament a la dreta, davant de La Taiadella, baixarem fins la riera de Fonts Calents, seguint pel marg ...
De la Penyora a Collsuspina

Des de la Penyora, agafarem un corriol del bosc a la pista de Santa Coloma Sasserra, visitarem el roure milenari del Giol. Pe la pista seguirem en direcció al coll d´Heures. Una mica abans d’arrib ...
La Riera de Castellcir

Durada de l’excursió: 3,5h RECORREGUT:Sortida de la Penyora. Anar en direcció a Castellcir per la pista fins arribar a La Taiadella, ens desviarem cap a l’est. Després de 25 minuts caminant per p ...
El Grony

Durada aproximada 3,30 / 3 h RECORREGUT: Sortida des de l'entrada de la Penyora anirem en direcció nord seguint la pista del GR.5 . A 1 Km. deixarem aquesta pista GR, vorejant dos camps de sem ...
Seu electrònica
Agenda
Notícies

Associació de Municipis per la Independència

Consorci del Moianès
Ajuntament de Castellcir · Pl. Era, 5 · 08183 Castellcir · T. 93 866 81 51 · NIF P0805400I