23 de novembre de 2024 Sortida en autocar a les 7.00h davant el local Excursió del GREC oberta a tots els veïns de Castellcir. Dificultat: BAIXA. Caminada fàcil amb opció curta. Cal dur calçat còmode, aigua i esmorzar. Dinar a Falset aprox. 30€ per persona. Autocar subvencionat per l’Ajuntament de Castellcir. Inscripció: cal nom, cognoms i DNI per l’assegurança. Inscriu-te per correu electrònic grecastellcir@gmail.com abans del 18 de Novembre.
Sortida en autocar a les 7.00h davant el local Excursió del GREC oberta a tots els veïns de Castellcir. Dificultat: BAIXA. Caminada fàcil amb opció curta. Cal dur calçat còmode, aigua i esmorzar. Dinar a Falset aprox. 30€ per persona. Autocar subvencionat per l’Ajuntament de Castellcir. Inscripció: cal nom, cognoms i DNI per l’assegurança. Inscriu-te per correu electrònic grecastellcir@gmail.com abans del 18 de Novembre.
Excursió del GREC oberta a tots els veïns de Castellcir. Dificultat: BAIXA. Caminada fàcil amb opció curta. Cal dur calçat còmode, aigua i esmorzar. Dinar a Falset aprox. 30€ per persona. Autocar subvencionat per l’Ajuntament de Castellcir. Inscripció: cal nom, cognoms i DNI per l’assegurança. Inscriu-te per correu electrònic grecastellcir@gmail.com abans del 18 de Novembre.
Dificultat: BAIXA. Caminada fàcil amb opció curta. Cal dur calçat còmode, aigua i esmorzar. Dinar a Falset aprox. 30€ per persona. Autocar subvencionat per l’Ajuntament de Castellcir. Inscripció: cal nom, cognoms i DNI per l’assegurança. Inscriu-te per correu electrònic grecastellcir@gmail.com abans del 18 de Novembre.
Cal dur calçat còmode, aigua i esmorzar.
Dinar a Falset aprox. 30€ per persona. Autocar subvencionat per l’Ajuntament de Castellcir.
Inscripció: cal nom, cognoms i DNI per l’assegurança. Inscriu-te per correu electrònic grecastellcir@gmail.com abans del 18 de Novembre.
abans del 18 de Novembre.